Süperbahis'in Yaptığı Sahtekarlığı Sikayetvar.com Adresinde Yayına Sunulmuştur



SİKAYETCAR.COM ADRESİNE GÖSTERDİKLERİ ÇABA VE ÖZVERİ İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ ALLAH HEPSİNDEN RAZI OLSUN

10 Eylül 2017 Pazar

Sahtekar Süperbahis Sitesinin Mağdur Ettiği Kişiler

Sahtekar Süperbahis Sitesinin Mağdur Ettiği Kişilerden

FIRAT ARKADAŞIMIZ:


Şimdi Sözü Fırat Arkadaşımızı Bırakıyoruz...

İlk oynamaya başladığımdan beri internetten hep Superbahis.com ve diğer siteler hakkındaki tüketici yorumlarını takip ettim.Hep Superbahis.com güvenilir gözüküyordu ancak dün CepBank ile 200 TL gönderdim hesaba ki normalde havale yöntemini tercih ederdim ancak artım havale yöntemi ile para yatıramıyorsunuz o nedenle CepBank ile para göndermeyi denedim. Hesaba para yatmadı. Sonra müşteri temsilcisi para hesabınıza iade olur biz çekemiyoruz hata var dedi.Bankayı aradığımda paranın çekildiğini belirttiler. Superbahis.com benden bir sürü evrak istedi yok dekont yok işlem tarihi saati yok hesap hareketleri hepsini yolladım ancak bu kezde paranın çekildiği ATM'yi soruyorlar.Bankada diyor ki bu bilgi bizde bulunmuyor savcılığa suç duyurusunda bulunursanız eğer inceleme başlatabiliriz Superbahis biliyor bu bilgiyi vermediklerini o yüzden özellikle onu istiyor.

BİZE YAPTIKLARI GİBİ FIRAT KARDEŞİMİZİDE TOKATLAYIP MAĞDUR EDEN SAHTEKAR SÜPERBAHİS SİTESİNİ KINIYORUZ ALLAH'IN LANETİ BU DOLANDIRICILARIN ÜZERİNDE OLSUN DİYORUZ

0 yorum :

Yorum Gönder

Süperbahis Sitenin Sahtekarlığı Ve Dolandırıcılığının Deşifresi İçin Yorumlarınız

 
BU SİTE SÜPERBAHİS SİTESİNİN SAHTEKARLIĞINI DEŞİFRE İÇİN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR.