Süperbahis'in Yaptığı Sahtekarlığı Sikayetvar.com Adresinde Yayına Sunulmuştur



SİKAYETCAR.COM ADRESİNE GÖSTERDİKLERİ ÇABA VE ÖZVERİ İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ ALLAH HEPSİNDEN RAZI OLSUN

8 Eylül 2017 Cuma

SÜPERBAHİS GÜVENİLİRMİ ?

SÜPERBAHİS GÜVENİLİRMİ ?





Öncelikle superbahis,e 2010,dan beri üye olup (üye olduğum ve onların beni tebrik ettiğine dair mailleri yukarda paylaştım---bizde herşey delilli ve ispatlıdır) çok miktarda para kaybetmiş biri olarak kaybettiğim param için değil ama yaşadıklarım ve bana yaşattıkları şerefsizliklerden bıkıp usandığım için ve en son olarak beni 5997 lira  paramı hortumlayıp dolandırdıkları için siz değerli bahis severlere yaşı 42 olan ve 7 yıldır bunların herşeyini bilen bir ağbeyiniz olarak diyorumki SÜPERBAHİS isimli site kesinlikle GÜVENİLİR değildir.Aşağıda bu konuyla alakalı uzun bir yazım olacak dikkatlice ve sabırla okumanızı tavsiye diyorum en sonunda güvenilirmi değilmi bu kararı sizde verin ?

2010,dan beri belkide 60 yakın muşteri temsilcileri ile tanıştım konuştum ve hatta türkiyede yaşadığım şehire davet ettim kırmadılar geldiler tanıştık.Tanıştığım vip muşteri temsilccilerinden 2012-2014 yılları arası süperbahisde çalışmış vip muşteri temsilcisi Ali bey kod isimli bir çalışandı gerçek ismini söyleyip kendisini deşifre etmek istemiyorum çünki onlar benim halen görüştüğüm dostlarımdır ikinci tanışıp bursa,ya davet ettiğim kişi ise 2011-2012 yılları arası orada vip muşteri temsilcisi Efe bey kod isimli bir çalışandı yine kendisini deşifre etmemek için gerçek ismini ve ayrıntıları burada paylaşmayacağım.Şu anda hizmet veren vip muşteri temsilcilerinin hiç birini tanımıyor ve görmüşlüğüm yoktur içlerinde samimi bulduğum iki kişi vardır Birisi Eren bey diğeride hemşerim Emir bey,dir.Bu ikisi hariç şuanda vip superbahis temsilcileri çoğu riayetsiz şerefi haysiyeti olmayan muşteriye değer vermeyen milleti mağdur eden sahtekar ve dolandırıcılardır.

bügünlük bu kadar yazımın devamı gelecek...

0 yorum :

Yorum Gönder

Süperbahis Sitenin Sahtekarlığı Ve Dolandırıcılığının Deşifresi İçin Yorumlarınız

 
BU SİTE SÜPERBAHİS SİTESİNİN SAHTEKARLIĞINI DEŞİFRE İÇİN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR.